Більше двох третин черкаського електротранспорту становлять тролейбуси-«ветерани»

Транспорт і зв'язок

Деяким тролейбусам, які курсують вулицями міста Черкаси виповнилося по 30 років. У цих старожилів вже давно закінчився термін експлуатації, який по нормам становить 10 років, проте завдяки ремонтам, вони продовжують обслуговувати  черкасців

 

Ukrainian English Russian

Наразі на КП «Черкасиелектротранс» використовується 70 тролейбусів ЗІУ-9, ЗІУ-10 з терміном експлуатації від 24 до 30 років та 28 тролейбусів  моделей АКСМ, Т-70717, ЛАЗ Е-183D з терміном експлуатації  від 2 до 10 років, пише vycherpno.ck.ua.

– По завершенню нормативного терміну експлуатації, а саме 10 років, — розповідає керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер, — експертна комісія може його продовжити. Однак тролейбуси типу ЗІУ з перевищенням нормативного терміну експлуатації в середньому мають пробіг від 850 тисяч до 1 мільйона 200 тисяч кілометрів, на 80-90 відсотків природний фізичний знос кузова та електропроводки. Для того, щоб вони і надалі виходили на вулиці Черкас, необхідно провести їх капітальний ремонт, а частині з них, а саме 30 тролейбусам типу ЗІУ-10 (зчленованим) не може бути проведений капітальний ремонт  системи управління тяговим двигуном, оскільки основні комплектуючі і система в цілому зняті з виробництва.

Однак, зауважує керівник «Черкасиелектротрансу», дуже часто капітальні роботи є економічно недоцільними, а після відновлення термін експлуатації не перевищує 4-5 років. Та й комфортність таких тролейбусів залишає бажати кращого, їх салони вже морально застарілі, пасажирські сидіння зношені. Окрім того, старі тролейбуси занадто енерговитратні.

 

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: