
Компанію заснували у 2007 році. Спочатку працювали з місцевим ринком. Згодом вдалося налагодити перші експортні поставки у країни СНД. У 2009 підприємство отримало необхідний сертифікат і вийшло на ринок Європи з продукцією органічного походження.
Першою країною, з якою “Полю” вдалося налагодити експорт, стала Чехія. Нині ж перелік країн, до яких експортує підприємство, суттєво розширився. Більшість із них – країни-члени Європейського Союзу: Польща, Чехія, Німеччина, Австрія, Нідерланди, Італія, Данія.
– З першими експортними поставками нам допомогли партнери з України, – розповідає власник “Поля” Іван Томенко. – Далі – шукали в інтернеті, виїжджали до Польщі в пошуку нових партнерів і клієнтів.
Найважливіша цінність товарів “Поля” – це їхній статус “Органік”. Безглютенові продукти також мають експортоорієнтований потенціал, говорять у підприємстві.
За словами пана Івана, під час налагодження експорту найскладніше було побороти недовіру з боку європейських партнерів. Зокрема, зіткнулися з нею під час співпраці з польськими замовниками. Важливі фактори під час співпраці із країнами-членами ЄС – це вимоги до безпеки та якості продукту, терміни поставки, дотримання умов контракту, а також терміни оплати, пише 18000.com.ua.
Аби залишатися актуальними на європейському ринку, “Поле” постійно удосконалює виробництво.
– Коли ми говоримо про продукти харчового призначення, ключовим є не скільки якість, стільки безпека продукту. А в це потрібно інвестувати кожного року, адже постійно вдосконалюються технології, підвищуються вимоги до якості.
Підприємство постійно нарощує експорт до Європи, але з цим є складнощі.
– Нас обмежують в кількості поставок продукції без мита. Зараз ми обмежені квотами з боку ЄС, кількісними показниками. Сподіваємось, найближчим часом ми отримаємо справжню зону вільної торгівлі з ЄС, не будемо обмежені рамками квот, – говорить Іван Томенко.
Крім того, надалі підприємство планує розширювати експортну спроможність і вийти не лише на європейські ринки, а ще й на Азію та Америку.