Черкаські водії «втікають» за кордон через низькі зарплати

Новини

Черкаським перевізникам бракує водіїв. За останні кілька років автобусним компаніям довелося скорочувати кількість транспорту, бо немає кому ним кермувати. Перевізники дають роботу всім без винятку охочим, аби хоч трохи заповнити прогалину з кадрами.

 

Ukrainian English Russian

Водії автобусів і вантажівок масово виїжджають за кордон у пошуках більших зарплат і кращих умов праці. Як вплинула трудова міграція на черкаський бізнес та чим можна їй зарадити, з’ясовувало «Громадське ТБ: Черкаси».

Черкащанин Микола кілька місяців працює в Німеччині водієм вантажівки, возить фурою пластик для медичних матеріалів. Отримує 1800 євро й каже, що робота йому подобається.

«Працювати легше, ніж в Україні. Дев’ятигодинний робочий день. Через кожні чотири години роботи – 45 хвилин відпочинку. Два дні вихідних. А у нас доводилося вночі їздити на розбитих дорогах, не відпочиваючи. При цьому отримував у чотири рази менше», – каже Микола.

За даними Державної служби зайнятості, водії в середньому отримують 6 600 гривень. Зарплата водія у тій же Польщі вища в 5 разів – від 1200 до 1500 євро. Це в середньому 39 500 гривень.

З автотранспортних підприємств області щодня звільняються по кілька працівників, каже керівник ПАТ «Черкаське обласне підприємство автобусних станцій» Володимир Гончаров. Така тенденція триває останні два роки.

Не вистачає працівників і перевізникам, що обслуговують обласний центр.

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: