18:52, 01 лютого 2016
Дійсно, іноді поповненням карти за номером користуються шахраї. У банках зазначають, що юридично не мають підстав повернути потерпілому відправлені шахраям гроші. Повернення коштів без участі правоохоронних органів банки здійснюють тільки якщо гроші були перераховані за помилковими реквізитами.В іншому випадку, зазначає Андрій Моршнев, начальник служби інформаційної безпеки УкрСиббанку, «банк зможе повернути гроші потерпілому з рахунку/картки шахрая виключно за рішенням суду. Так що потерпілий повинен звернутися в міліцію і суд для порушення кримінальної справи за фактом шахрайства і з метою блокування рахунку підозрюваного в шахрайстві.Служба безпеки банку не має законних підстав займатися оперативно-розшуковою діяльністю - це прерогатива виключно правоохоронних органів». І все ж у випадку шахрайства клієнт все одно, разом із заявою в міліцію, повинен повідомити в банк. «Співробітник банку зареєструє звернення клієнта. Служба безпеки проведе внутрішнє розслідування і відповідно прореагує, щоб мінімізувати ризик шахрайства надалі», - говорить Антон Бороздін, начальник відділу сегментів масового ринку UniCredit Bank. Втім, іноді найбільші банки все ж самостійно справляються з шахрайськими транзакціями. Як? Фахівці служби безпеки, знаючи реквізити карти-отримувача, зв'язуються з власником карткового рахунку та «переконують» його повернути гроші.Як повідомили виданню "Деньги" у ПриватБанку, дуже часто саме такі «переконливі» прохання спрацьовують на користь клієнта - кошти шахраї повертають добровільно.