Захід є майданчиком для обговорення можливостей та напрацювання реальних проектів для розвитку туризму. Окрім цього, це − платформа не лише для діалогу бізнесу, громади, влади та експертів, а й для започаткування нових партнерств, пише myzhovkva.com.
Цього року в рамках Форуму заплановано 2 панельні дискусії, які охоплюють теми брендингу та туристичних кластерів.
Говоритимуть:
- Про важливість бренд-стратегії для розвитку всієї сфери туризму.
- Про різницю між туристичною бренд-стратегією країни, міста та регіону.
- Як розвивати туризм, розповідаючи свою історію?
- Як обрати саме ту родзинку, знайти саме ту емоцію та зацікавити туристів? Як кластеризація впливає на розвиток галузі туризму регіону та країни в цілому?
- Які вигоди від об'єднання в туристичні кластери? Та хто отримує ці вигоди в першу чергу?
- Чому важлива багаторівнева взаємодія та які вона дає результати?
Участь у заході безкоштовна за попередньої реєстрації тут
Контакти: Козьміна Ірина (+38 067 260 060 93), e-mail: [email protected])