- По духовках ми нарощуємо потужності і до кінця року вийдемо на більш високі показники виробництва. Цей ринок в Україні досить великий, хоч і не такий, як чайники, телевізори або холодильники – духовки це нішевий продукт, але і там є конкуренція, в першу чергу це турецька продукція, а також китайська і продукція дрібних фабрик інших країн, – зазначив керівник PR-відділу KTD Group Валерій Сорока.
У числі конкурентних переваг духовок Saturn глава PR-відділу компанії назвав, зокрема, наявність повного комплекту документів (на відміну від тієї ж китайської продукції невідомих виробників), що дуже позитивно оцінюється торговими мережами, які купують товар у компанії, пише interfax.com.ua.
Як повідомлялося, новий завод KTD Group в Черкасах має кілька виробничих майданчиків, зокрема виробництво духовок розраховане на 200 тис. од. в рік, холодильників – 300 тис. в рік, конвекторів – 100 тис. од. на рік.