На що скаржився бізнес цього року (інфографіка)

Інфографіка

Карантин вплинув на безліч аспектів діяльності підприємців та змусив зменшити темпи ділової активності. Кількість звернень підприємств до Ради бізнес-омбудсмена стосовно порушень держслужбовців продовжує зростати.

Ukrainian English Russian

Про це повідомляє Офіс Бізнес-омбудсмена.

У липні-вересні 2020 року установа отримала 439 скарг, що на 14% більше, ніж у другому кварталі 2020 року та на 3% більше, ніж у третьому кварталі 2019 року.

Найчастіше зверталися представники українського малого та середнього бізнесу. 9 з 10 скарг надійшли від українських підприємств, лише 10% звернень подали компанії з іноземними інвестиціями. Частка скарг МСБ становила 79% всіх звернень.

Регіони. Майже половина (49%) скарг надійшла з Києва та області, серед інших ТОП-5 регіонів Дніпропетровська (9%), Харківська (8%) та Запорізька (5%) області. Найактивніші індустрії за кількістю скарг: оптова торгівля (28%), агробізнес (13%), нерухомість та будівництво (10%), виробництво (10%) та приватні підприємці (10%).

За три місяці РБО допомогла підприємцям повернути та заощадити 299 млн. грн. Переважна більшість (98%) заявників, які надали зворотній зв’язок, залишилися задоволеними співпрацею з РБО, інформує finance.ua.

Ключові тренди скарг бізнесу до РБО у третьому кварталі 2020 року:

Значно зросла (з 138 у ІІ кв. 2020 р. до 201 у ІІІ кв. 2020 р.) кількість скарг підприємців щодо зупинення реєстрації податкових накладних – це на 46% більше проти попереднього кварталу та на 118% більше проти аналогічного кварталу минулого року.

Водночас, суттєво (з 55 до 36 скарг) зменшилася кількість оскаржень результатів податкових перевірок – це корелює з запровадженим Урядом у березні цього року мораторієм на більшість перевірок.

Порівняно з попереднім кварталом, підприємці більше скаржилися на процесуальні зловживання органів Прокуратури, проте менше – на зловживання Національної поліції та Служби безпеки України. Водночас, загальна кількість скарг на правоохоронний блок залишилася незмінною – на рівні 48 скарг.

Вдвічі (з 13 до 22 скарг) зросла кількість звернень підприємців щодо затримок у митному оформленні. Таким чином, митні питання увійшли до ТОП-3 звернень бізнесу.

Підприємці подали вдвічі більше (з 8 до 16) скарг на дії Міністерства юстиції: як на Департамент державної реєстрації, так і на Виконавчу службу.

Останні новини

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: