Основними перевагами у роботі офісу є відкритість, швидкість обслуговування та комфортність для людей. Відтепер за принципом «єдиного вікна» та «відкритого простору» можна буде отримати адміністративну послугу в максимально короткі терміни та за спрощеною системою обслуговування.
Загалом в офісі «Open Space» надаватимуть 12 ключових послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, серед яких – реєстрація народження дитини, подача документів для державної реєстрації шлюбу, зміна імені та прізвища, повторна видача документів тощо.
«У сучасних умовах найбільш затребуваними серед населення є послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Тому вважаю, що цей офіс абсолютно нового зразка буде надзвичайно корисним для жителів Уманського району та міста Умань, і забезпечуватиме надання найпопулярніших послуг в найоптимальніший для населення спосіб», – зазначив у виступі перший заступник голови Уманської РДА Сергій Жорницький.
Відкриття сучасних офісів «Open Space» наразі проводиться по всій Україні. Уманський сервісний центр є 42 офісом такого формату, та вже другим після власне обласного центру.