Днями аналітична компанія IDC оприлюднила звіт про постачання мобільних терміналів у другому кварталі 2015 року. Виявилося, що частка китайських вендорів – Huawei, Xiaomi і Lenovo – в сумі досягла 20%. За обсягами поставок вони займають третє-п'яте місця – після Samsung і Apple, пише "Економічна правда".
На тлі зниження поставок А-брендів, наприклад, Samsung, виробники китайських смартфонів заповнюють ринки країн апаратами, конкурентними за ціною і такими, які не поступаються за якістю відомим маркам.
Україна теж підхопила цей тренд. Хоча обсяги поставок в Україну не розкривають ні вендори, ні аналітики, мобільні оператори говорять про зростаючий інтерес до китайських смартфонів.
За останній рік продажі всіх смартфонів в преміум-сегменті в Україні сильно знизилися унаслідок падіння купівельної спроможності людей.
"Українці все більше вибирають виробників бюджетних смартфонів. Це пояснюється економічною ситуацією в країні і падінням курсу національної валюти", – розповідає представник "Київстару".
"Люди рахують гроші. Вони готові замінити улюблені бренди більш дешевими апаратами, але від мобільних технологій ніхто відмовлятися не готовий. Про це говорить зростання кількості пристроїв", – пояснює начальник відділу тарифної політики та маркетингової звітності "МТС-Україна" Олександр Чистяков.