Нові послуги для абонентів запроводило теплопостачальне підприємство

Новини

Задля кращої комунікації зі своїми абонентами КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» запровадило ряд заходів. Відтак городяни, які отримують послугу теплопостачання від цього підприємства, мають можливість звертатися в абонвідділ на багатоканальний номер телефону, телефонувати у будні до 19.00, замовити зворотний дзвінок на конкретний час.

Ukrainian English Russian

— Ми хочемо, щоб будь-хто з наших споживачів міг звернутися на підприємство, аби передати дані, поскаржитися, передати показники чи будь-яку іншу інформацію і процес зв’язку з підприємством не віднімав у людей зайвого часу та зусиль, — коментує ініціативу директор КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Павло Карась.

Детальну інформацію і всі необхідні контакти можна знайти на офіційному сайті підприємства: https://tke.ck.ua.

Зокрема показники лічильників можна повідомляти на багатоканальний безкоштовний для усіх операторів номер абонентного відділу підприємства: 0800332151. Показники можна повідомляти у понеділок-четвер з 8:00 до 19:00, у суботу з 8:00 до 16:00, неділя та державні свята — вихідні дні.

Номер безкоштовної гарячої телефонної лінії 0-800-505-200. За цим номером телефону можна звертатися цілодобово і без вихідних у разі проблем з якістю надання послуг.

Так само на головній сторінці сайту https://tke.ck.ua унизу ліворуч є спеціальне віконечко, де ви можете написати своє запитання, та обов’язково вказати свою електронну адресу, на яку з часом спеціалісти підприємства надішлють вам відповідь.

 

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: