Олег Завадський: «Чому черкаські маркети неохоче купують нерафіновану олію»

Коментарі

Як узгодити олійне виробництво з вимогами споживачів та дистриб’юторів, розповів порталу «Діловий регіон» комерційний директор ТОВ «Красногірський олійний завод» Олег Завадський.
Ukrainian English Russian

«Ми тільки починаємо реалізовувати свою продукцію. І поки що супермаркети самі до нас виходять із пропозиціями. Оскільки нам треба розкручувати продукцію, ми зараз ставимо ціни мінімальні. Однак це, переважно, пробні партії для маркетів Золотоніського району.

Щоб забезпечити великі поставки, нам необхідно розширяти виробництво, а для цього потрібні обігові кошти. Наприклад, попит на рафіновану олію вищий, ніж на нерафіновану. Тому необхідно ставити цех рафінації. Нам запропонували в уманському напрямку продавати нерафіновану олію, але тоді треба шукати менше пакування»
.