Олександр Романенко: «Великі мережі позбавляють споживача вибору на користь здоров’я»

Коментарі
Ukrainian English Russian

«Ми успішно знаходимо співпрацю з черкаською мережею продовольчих маркетів та невеликими торговельними мережами Києва, Харкова, Вінниці, Одеси та іншими. А от із великими українськими – значно складніше. Ми виводимо новий продукт, а вони цінують місце на полиці. І їм не важливо, що це продукт для здоров’я, головне, щоб він гарантовано продавався.

Але є продукти, які необхідні для покупця, хоча вони мають відповідну ціну. І коли йде мова про сіль, збагачену калієм, біодоступними мікроелементами, то зрозуміло, що вона буде дорожчою, ніж звичайна, за рахунок дорогих компонентів. Для споживача це вибір на користь здоров’я. Але мережі позбавляють його такого вибору. Мовляв, вона буде дорожча, ніж звичайна сіль, і для ознайомлення покупцеві потрібен час, а це зайняте місце на полиці, тому вона не потрібна.

Таким чином ми не можемо вивести свій товар у великі мережі. Хоча, наприклад, у торговельних мережах Польщі подібна сіль, збагачена калієм, представлена, і навіть не одним виробником за значно вищою ціною. А от солі, збагаченою біодоступними магнієм, йодом, селеном та іншими мікроелементами в їхніх мережах немає. І такий продукт зацікавлює польських дистриб’юторів».

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: