Пенсійники створили Кабінет роботодавця на порталі електронних послуг

Новини

Пенсійний фонд України працює над розширенням можливостей веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності.

 

Ukrainian English Russian

Про нові функції веб-порталу розповіла kray.ck.ua начальник головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб із вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Окрім того, у кабінеті містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: