12:37, 15 травня 2016

«Я сам покупець, і передусім звертаю увагу на ціну, а потім уже на все інше. Тому треба, на мою думку, позиціонувати, де натуральний продукт. Бо в загальній масі на полицях люди не бачать. Можливо, варто організувати полиці, секції, відділи під назвою «Товари Черкащини». І там найбільше інформації сконцентрувати», – відзначив Олександр Самойленко.

На думку експерта, на сьогодні торгівля не готова, не зацікавлена підтримати якісну продукцію. Тому необхідно поширювати достатньо інформації, щоб покупці орієнтувалися і шукали якісний товар. Тоді попит формуватиме пропозицію.

«Не можна сказати, що маркети не хочуть закуповувати нашої черкаської продукції. Складно домовитися по ціні. Якщо ми закладаємо на соки 10% рентабельності, то торгівля хоче 35%. Я вважаю, що це не зовсім справедливий розподіл прибутку», – підкреслив Олександр Самойленко.