Шполянська продукція потрапила на полиці магазинів ще однієї польської мережі

Споживчий ринок

Шполянські смаколики дісталися до польської торгової мережі «Intermarche», яка складається з майже 230 супермаркетів і гіпермаркетів! Вхід до цієї мережі став гарним доповненням до вже сформованого ринку збуту в мережах «Ашан» та «Carrefour» у Польщі.

Ukrainian English Russian

Досить тривалий час українські ласощі від ТМ «Жайвір», такі як халва, грильяж та чіпси мають гарний попит серед жителів сусідньої Польщі.

Декілька разів на рік в маркетах влаштовують акцію "Український тиждень", під час якої викладають продукцію на брендовані вітрини і доповнюють асортимент продукції козинаками, ваговими батончиками.

Про початок акції покупці дізнаються зі спеціальних рекламних газет та на сайтах торгових мереж.  

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: