Останні події в місті, коли перевізники без попередження оголосили страйк, і тролейбуси здійснювали всі пасажирські перевезення в місті Черкаси, довели, що цей крок вкрай необхідний обласному центру.
На жаль, не у всі райони Черкас прокладена контактна мережа, тому в подібних ситуаціях вони залишалися просто ізольованими. Вихід – використання тролейбусів з автономним ходом.
– Для можливості покращення екологічної ситуації та зменшення навантаження на транспортну мережу міста, пропоную задіяти тролейбуси, що вміщатимуть до 105 чоловік, в новозбудованих мікрорайонах міста, — говорить Петро Семенович.
Як пробний проект керівник комунального підприємства пропонує відкрити тролейбусний маршрут від Річкового вокзалу по вул. Козацькій — Героїв Дніпра — вул. Сержанта Смірнова — вул. Гагаріна — вул. Припортова — бульв. Шевченка — далі по варіантам:1) до площі Слави; 2) до Залізничного вокзалу; 3) до вул. Можайського. На ділянках вищевказаних маршрутів довжиною 2,3 км без прокладеної контактної мережі тролейбуси рухатимуться автономним ходом з подальшою зарядкою акумуляторів на ділянках маршрутів з існуючою контактною мережею тролейбусів, пише vycherpno.ck.ua.
– Як варіант, можливо використати тролейбуси, які вже серійно виготовляються та мають автономний хід не менше 20 км з пасажирами. Орієнтовна вартість закупівлі одного тролейбуса станом на 20 листопада цього року становить 300 тисяч доларів (8,4 млн грн). Можливе зниження ціни закупки при використанні тендерних процедур та збільшення кількості.