«Нарешті маємо можливість отримати контроль і звітність за роботою всього пасажирського транспорту міста (як тролейбусів так і автобусів)», – додав він.
Надавати послуги моніторингу та диспетчеризації громадського транспорту в Черкасах виявили бажання лише дві компанії: ТОВ «Дозор Україна» (Житомир) та ТОВ «Споттер» (Черкаси).
Черкаські проєкти «Mapamagic» та «Busway» вирішили не брати участі в конкурсі. Як пояснив у фейсбуці керівник проєкту «Mapamagic» Віктор Євпак, він відмовився від конкурсу, оскільки останнім часом бере участь у політичній діяльності, і йому б не хотілося, щоб благодійна ініціатива (а саме так він називає «Mapamagic») стала «приводом для спекуляцій». Пан Євпак наголосив, що готовий і далі надавати жителям міста безкоштовні послуги, а також співпрацювати з переможцем конкурсу, в тому числі інтегрувати мобільний додаток «Mapamagic» у міську систему, пише procherk.info.
Представники «Busway» свою відмову від участі в конкурсі поки що не пояснили.
За інформацією Павла Мосійчука, розглянувши документи учасників, комісія не допустила до оцінювання конкурсну пропозицію учасника ТОВ «Споттер» через відсутність великої кількості документів. Учасник погодився з таким рішенням і пояснив, що не встиг зробити всі документи. Відповідно, переможцем визнано ТОВ «Дозор Україна».
«Далі нас очікує затвердження рішення про визнання переможця виконкомом, підписання договорів і початок роботи над встановленням трекерів та інформаційних табло», – пише Павло Мосійчук.
Наступним кроком транспортної реформи після організації GPS-моніторингу буде електронна оплата проїзду.