Колійне полотно Золотоноші-другої не використовується із 2008 року. А в 2014-му Шевченківська дирекція залізничних перевезень розіслала міським підприємствам повідомлення про збитковість залізничної гілки.
Нині ж йдуть розмови про відновлення.
Інтерес до залізничної станції Золотоноша-2 продиктований часом та перспективами розвитку міста. А саме — створенням індустріального парку та потребою вигідних під’їзних шляхів до нього. Під час цієї розмови з’ясовували, чи зацікавлені у відновленні роботи залізничної станції керівники промислових підприємств, адже доставка сировини залізницею обходиться найдешевше. Як приклад називали завод залізобетонних виробів, для якого доставка зі станції Золотоноша-1 рівноцінна як від постачальника до самої цієї станції.
А от із питанням відновлення митного поста в Золотоноші такого тайм-ауту на роздуми не брали, а відразу зацікавилися й погодилися. За аргументами міського голови Віталія Войцехівського, перевиконання надходжень від митних зборів йде на будівництво доріг у тому регіоні, де розташований пункт розмитнення. Тому міська влада зацікавлена у відновленні роботи митного поста.