Українець створює кулінарні шедеври із морозива та відкриває споживачам нові смаки

Практика бізнесу

Останніми роками промислові виробники наситили вітчизняний ринок широким асортиментом морозива. Традиційно, часом активного споживання цього продукту є літо. Однак нещодавно в Україні з’явився заклад, засновник якого ставить собі за мету розвіяти стереотипи щодо смаку та культури споживання такого продукту як морозиво.

Ukrainian English Russian

Массімо Джеларті (Максим Голубєв), джелатер’є, власник ice cream studio & restaurant Gelarty у своєму закладі вже більше року прищеплює українцям любов до справжнього морозива, яке виявляється не має нічого спільного з тим продуктом, який ми звикли купувати у супермаркетах.

На сьогодні, продукцію Gelarty можна скуштувати не тільки у ресторані, який функціонує в одному з торгово-розважальних центрів Києва, а і придбати в форматі Take Away (морозиво в баночках) в магазинах Києва, а також замовити через інтернет-доставку, пише agronews.ua.

Засновник ресторану в 2018 році вперше представляв Україну на Чемпіонаті світу з приготування авторського морозива, де разом зі своєю командою зумів достойно представити нашу країну.

Всього в Gelarty 7 лінійок: гастрономічна (закуски, перші і другі страви, салати з гастрономічним морозивом), авторське морозиво, алкогольне морозиво, морозиво на стевії, суші з морозива, роли з морозива, десерти з морозива і айс-смузі. Окремо можна виділити лінійку Take Away – морозиво в баночках, яке можна купити додому.

З самого відкриття лідером з продажів стало морозиво «Груша з сиром горгонзола». Його купують найчастіше.

В гастрономічній лінійці бестселером є бургер з гірчичним морозивом. Він став настільки популярний, що було створено цілий бургер-лист.

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: