У рамках проекту учасники протягом чотирьох місяців пройшли навчання у трьох школах-тренінгах. Говорили про сучасні тенденції онлайн-бізнесу, основи інтернет-маркетингу, навчалися тонкощам продажів і спілкуванню з клієнтами, інформує antenna.com.ua.
Особистим досвідом популяризації акаунтів поділилася блогер з досвідом Олена Литвинова. Вона переконана, головне знайти «свою» справу.
За допомогою інтернет-активності можна не лише розрекламувати себе, а й ті чи інші послуги, наприклад продавати вироби хенд-мейд, як це робить Олена Гармаш. Майстриня вже розгорнула мережу інтернет-магазинів, де продає авторські прикраси у різні країни світу.
Блогери переконані в тому, що такий вид діяльності ідеально підходить для сучасної людини, адже не має часових обмежень, здатен розкривати здібності особистості та ще й приносити непоганий дохід.