Внаслідок виникнення складних поривів на мережі, що вимагають додаткового часу на їх усунення, відбулися відхилення від графіку, що призвело до збільшення періоду проведення гідровипробувань. Тож, фахівці підприємства надають роз’яснення, як у такому випадку здійснюється для споживачів нарахування за гарячу воду.
Тариф на послугу гарячого водопостачання формується виходячи з тривалості надання цієї послуги споживачам. Відповідно до затверджених Міжгалузевих норм, всі теплопостачальні підприємства України беруть до розрахунку період тривалістю 350 днів на рік. Таким чином, у місячній нормі на одну особу та у рахунках, які надходять жителям м. Черкаси, вже враховано відсутність гарячого водопостачання протягом 15 днів.
Якщо гаряча вода була відсутня більше ніж 15 днів, нарахування за послугу ГВП не проводиться. За дні відсутності гарячого водопостачання у наступному розрахунковому місяці буде здійснено перерахунок розміру оплати.
Адміністрація підприємства звертається до споживачів, якщо у вас виникли питання щодо нарахування за гарячу воду задля отримання коректної інформації по вашому особистому рахунку просимо звертатися до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка 345/1 або отримати роз’яснення чи консультативну допомогу фахівців за телефонами: (0472) 31-96-90 (багатоканальний) / (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839 / (050) 46-42-160 / (095) 27-64-160 / (093) 17-03-473.