15:41, 23 червня 2019
Revizion – сервіс зі збору зворотного зв’язку, відгуків клієнтів і по роботі з оцінкою якості товарів і послуг. Одне з головних його завдань – вимірювати малим і середнім бізнесам їхній індекс NPS (Net Promoter Score – або Індекс Лояльності Клієнтів).
При цьому компанія відрізняється від конкурентів тим, що не просто збирає відгуки, а вибудовує систему зворотного зв’язку у всіх точках контакту будь-якого бізнесу – через QR-коди, email, API, власний call-centre, пише shotam.info.
“Система дозволяє побудувати відгуки (якщо треба!) по конкретному офіціантові або, наприклад, торговому представнику. Тим що негайно дозволяємо ресторану (або магазину) відповідати на негативний коментар клієнта і погашати цей негатив у зародку”, – пояснив Чернишов.