Житомирський стартап допомагає компаніям визначити індекс лояльності клієнтів

Досвід регіонів

В IT-компанію Revizion із Житомира інвестував екс-президент мобільного оператора компанії “Київстар” Петро Чернишов. Про це він повідомив на своїй Facebook-сторінці.

Ukrainian English Russian

Revizion – сервіс зі збору зворотного зв’язку, відгуків клієнтів і по роботі з оцінкою якості товарів і послуг. Одне з головних його завдань – вимірювати малим і середнім бізнесам їхній індекс NPS (Net Promoter Score – або Індекс Лояльності Клієнтів).

При цьому компанія відрізняється від конкурентів тим, що не просто збирає відгуки, а вибудовує систему зворотного зв’язку у всіх точках контакту будь-якого бізнесу – через QR-коди, email, API, власний call-centre, пише shotam.info.

“Система дозволяє побудувати відгуки (якщо треба!) по конкретному офіціантові або, наприклад, торговому представнику. Тим що негайно дозволяємо ресторану (або магазину) відповідати на негативний коментар клієнта і погашати цей негатив у зародку”, – пояснив Чернишов.

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: