Наразі на КП «Черкасиелектротранс» використовується 70 тролейбусів ЗІУ-9, ЗІУ-10 з терміном експлуатації від 24 до 30 років та 28 тролейбусів моделей АКСМ, Т-70717, ЛАЗ Е-183D з терміном експлуатації від 2 до 10 років, пише vycherpno.ck.ua.
– По завершенню нормативного терміну експлуатації, а саме 10 років, — розповідає керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер, — експертна комісія може його продовжити. Однак тролейбуси типу ЗІУ з перевищенням нормативного терміну експлуатації в середньому мають пробіг від 850 тисяч до 1 мільйона 200 тисяч кілометрів, на 80-90 відсотків природний фізичний знос кузова та електропроводки. Для того, щоб вони і надалі виходили на вулиці Черкас, необхідно провести їх капітальний ремонт, а частині з них, а саме 30 тролейбусам типу ЗІУ-10 (зчленованим) не може бути проведений капітальний ремонт системи управління тяговим двигуном, оскільки основні комплектуючі і система в цілому зняті з виробництва.
Однак, зауважує керівник «Черкасиелектротрансу», дуже часто капітальні роботи є економічно недоцільними, а після відновлення термін експлуатації не перевищує 4-5 років. Та й комфортність таких тролейбусів залишає бажати кращого, їх салони вже морально застарілі, пасажирські сидіння зношені. Окрім того, старі тролейбуси занадто енерговитратні.