Черкаські айтішники першими створили чатботи

Інновації

Не орієнтуватися на здобутки минулого, а знаходити нові рішення - таким є головне правило створення чатботу, говорять його розробники. Якщо два роки тому відомі бренди лише “приглядалися” до чатботів, сьогодні вони вже усвідомлюють важливість комунікації із клієнтом у месенджерах. Адже це те місце, де користувач соцмереж уже комунікує із друзями, рідними та знайомими.

Ukrainian English Russian

 

За словами проектного менеджера Master of Code Оксани Обойщик, найпопулярнішими на сьогодні є боти для фейсбук-месенджера.

- Зазвичай у клієнтів є вже розкручена фейсбук-сторінка, на яку підписані мільйони користувачів. Відповідно, там уже є своя таргетована аудиторія, з якою можна зв’язуватись і працювати, - говорить Оксана. - Наступне завдання: вивчити цю аудиторію і зробити бота зручним для неї.

Щоправда фейсбук-месенджер здебільшого популярний у США та європейських країнах. Якщо ж говорити про країни СНД, то тут користувачі частіше використовують вайбер і телеграм, пише provce.ck.ua.

Чат-бот може виконувати різні функції. Серед таких:

- “е-комерси”, ціль яких - здійснити продаж;

- інформаційні - виконують розсилку новин або іншої інформації;

- інформаційно-розважальні.

Різними боти бувають і за технологічною складністю.

Один із останніх викликів, що стояв перед командою, - робота із месенджером Apple business chat. Розроблений бот дозволяє здійснювати купівлю товару в один клік.

- Зараз така тенденція, що чим менше часу користувач проводить у боті і чим менше кроків робить, тим бот вважається успішнішим, - говорить backend-девелопер Олександр Корольчук.

На думку розробників команди Master of Code, за ботами - майбутнє. Адже вони економлять час покупця, оптимізують кол-центри, а віднедавна ще й здатні розважати, притягуючи до себе ще більше клієнтів.

 

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: