Тренінг провели на базі навчально-тренінгового центру STEM-освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
Педагоги дізналися про основні аспекти роботи з програмним середовищем WeDo 2.0 під час створення STEM-проектів в початковій школі, ознайомилися із особливостями навчальної програми курсу за вибором «Робототехніка в початковій школі», завданнями Всеукраїнської олімпіади з робототехніки WeDo 2.0 та всесвітньо відомим середовищем програмування SCRATCH в робототехніці.
«Конструктор використовується для моделювання реальності, досліджень та проектування. Учні можуть описувати свої ідеї за допомогою кубиків Lego. Діти можуть побудувати модель для демонстрації доказу своєї ідеї», - розповів про можливості конструкторів та роботів методист Богдан Безпоясний.
Учасники тренінгу відзначили, що робототехніка – це «жива наука», яку просто необхідно використовувати в школі. За допомогою міжпредметної проектної діяльності учні починають розуміти, як зіставляється реальне життя і абстрактні наукові теорії і факти, навчаються визначати проблеми, працювати спільно, знаходячи унікальні рішення і кожен урок здійснюючи нові відкриття, зазначають у Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників.