Свідченням цього є кількість звернень від громадян за телефоном 15-05, інформують комунальники.
Якщо торік до підприємства звернулося більше тисячі абонентів, то за неповний 2018 рік звернень надійшло близько 500. Про це повідомили у відділу «Оперативної служби» Черкаської міськради.
– Ефективність нашої роботи визначається наявністю скарг, – каже директор підприємства Павло Карась. – І надалі це буде основним показником якості. З аналізу звернення громадян ми розпочинаємо день і завершуємо. Ми відслідковуємо температуру по кожному будинку, стараємося коригувати її ще до того, як з’являться скарги мешканців. В ідеалі хотілося б, щоб скарг не було зовсім. До цього і йтимемо.
Зараз підприємство працює в звичайному режимі і послуги населенню надаються вчасно та якісно, інформує прес-служба підприємства.