«Ямковий ремонт» у принципі не можна вважати ремонтом, – сказав керівник Уряду. – Це – пломбування, оперативні протиаварійні роботи, на які немає жодної гарантії. Питання в тому, щоб зменшувати обсяг виконання робіт з такого протиаварійного пломбування. Ми зараз переходимо на середній поточний ремонт великими картами, правильними вирубками – там може бути гарантія, і асфальт буде стояти.
За словами пана Гройсмана, перед українськими дорожниками стоїть завдання збільшувати капітальний ремонт, реконструкцію і будівництво доріг і зменшувати «ямковий ремонт», пише procherk.info.
– Фактично зараз цей процес уже пішов. Раніше, на превеликий жаль, займалися тільки ямковим ремонтом, і то в невеликих обсягах. Ми фактично розпочали масштабне будівництво і реконструкцію українських доріг. Із часом ми зламаємо тенденцію, і зруйнованих доріг буде все менше, а збудованих – усе більше, – сказав Володимир Гройсман.