Згідно із законом, на час ремонту покупцеві мають надати у користування товар із обмінного фонду. Втім зробити це представники магазину відмовилися. Більше того, ремонт тривав не 14 днів, як передбачено законом, а 20.
Чоловік, чиї права було порушено, звернувся з письмовою заявою до фахівців Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області. Вони провели перевірку і зобов’язали магазин сплатити постраждалому 8,5 тис. грн.: 1% від вартості товару за кожний день затримки ремонту і 1% від вартості товару за кожний день, коли б покупець мав користуватися товаром з обмінного фонду.
В Управлінні захисту споживачів закликають громадян не боятися відстоювати свої права.
Отримати консультацію з питань захисту прав споживачів можна, зателефонувавши або на урядову гарячу лінію 15-45, або за номером (0472) 33-12-08.