ПОРТАЛ
21 березня 2016, 11:18

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Як знайти ідею та запустити дохідний проект

Як знайти ідею та запустити дохідний проект

Українська компанія Corum придумала, як заробити 4,6 мільйона гривень завдяки активізації роботи співробітників і нових ідей. «Сегодня» пропонує Лайфхак для розвитку успішного проекту.

Визначте відповідальних

Для старту будь-якого проекту потрібна команда. П'ять-сім фахівців буде цілком достатньо, щоб проект зрушив з місця. І, оскільки їм доведеться зіткнутися з витратною частиною, технологіями і з напрямком їх застосування, краще, якщо це будуть представники різних професій. Це допоможе по-різному подивитися на одне і те ж питання.

Знайдіть потенціал

Крок номер два: визначте, де саме у вашій компанії від розвитку винахідницького потенціалу буде найбільша користь. Виявити резерви, шлях і розуміння.

Обговоріть правила

Незважаючи на глибоку неприязнь до бюрократизму, краще все-таки буде, якщо ви пропишете єдині правила гри для обох сторін: тих, хто генерує ідеї і керівництва компанії. Можна створити положення, де прописати критерії, механізм збору ідей, їх подання та розгляду. Наприклад, критеріями можуть виступити новизна, наявність економічного ефекту і термін окупності. Пропишіть детально розрахунок фактичного ефекту, обговоріть суму винагороди за пропозицію. Новаторам буде простіше, якщо ви запропонуєте їм стандарт оформлення, самі розробите форму. Так, ви не втратите купу часу на з'ясування потрібних деталей.

Розповідайте про свої ідеї

Папери підписані. Настав момент розповісти колегам. І тут однозначно одних тільки листів та оголошень недостатньо. Потрібні особисті зустрічі з майбутніми раціоналізаторами. Розкажіть, що це за проект, які правила, і найголовніше – про вигоду для кожного.

Мотивуйте

Напишіть про перші пропозиції у внутрішній пресі, відзначте ідейних людей на нарадах. Матеріально мотивувати колег можна не тільки від фактично отриманого річного економічного ефекту компанії, але і символічними сумами за ініціативність. Подав цікаву і корисну ідею – отримай гарантовану виплату.

Не забувайте про зворотний зв'язок

Постачальники ідей – люди особливої душевної організації. З ними важливим є постійний діалог. Обов'язково давайте зворотний зв'язок по кожній такій новаторській думці. При цьому важлива швидкість розгляду рішень. Тут, як то кажуть, – дорога ложка до обіду.

Зараз в роботі у компанії знаходиться 34 пропозиції, економічний ефект від реалізації яких складе 4,6 мільйона гривень. Термін окупності пропонованих інновацій – до 1 року, а сума інвестицій – 800 тисяч гривень. Частину зароблених коштів компанія планує направити на модернізацію виробництва і поліпшення умов праці.

Більше порад у розділі «Бізнес-поради».