ПОРТАЛ
16 серпня 2012, 16:12

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Чиста справа: черкаський досвід

Хімчистка «Кімс» зайшла на черкаський ринок побутових послуг як потужний гравець із розмаїтим спектром пропозицій для споживача та широкою інформаційною підтримкою. Директор фірми Юлія Червінська поділилася досвідом заснування і розвитку «чистого» бізнесу.

Бренд напрокат

Черкаська хімчистка була відкрита завдяки франчайзинговій співпраці з відомою в Україні одеською мережею «Кімс». Нині це відома мережева компанія, що існує вже 15 років і має філіали в Києві, Дніпропетровську, Одесі.

Місце для бізнесу

Одне з основних питань – приміщення – вирішили доволі вдало, вважає Юлія Червінська: «Ми не в самому центрі, хоча наші хімчистки в інших містах розташовуються навіть у торгових центрах». Черкаська «Кімс» зупинила свій вибір на колишніх заводських приміщеннях недалеко від центру міста.

Розгалуження мережі

Побутові послуги завжди мають бути «під рукою», «по дорозі», щоб клієнт докладав мінімум зусиль для їх отримання. Тому розгалужена мережа приймальних пунктів – дуже зручно й однозначно виправдано. І тоді не має особливого значення, наскільки зручно дістатися до хімчистки.

Ризикувати і конкурувати!

З появою «Кімс» конкуренція на ринку побутових послуг загострилася. Юлія Червінська відзначає: «До нас була одна біль-менш відома хімчистка – Доніні, а також ряд дрібних пралень і дорога німецька хімчистка. Але достатньо високого рівня і при цьому доступної хімчистки не було». Відзначивши зростання попиту на такі послуги, «Кімс» вирішила скласти конкуренцію.

Кадри вирішують все

Знайти висококласних спеціалістів у такій вузькій сфері доволі складно, оскільки цей ринок слабко розвинений, та й фінансово важкувато для початківця. Тому ставку робили на добросовісних перспективних людей, навчали їх, відправляли на стажування в хімчистки мережі Кімс і тоді брали на роботу.

Прибутки

Хімчистка «Кімс» в Черкасах існує менше року. Про окупність говорити ще зарано, вважає Юлія Червінська: «Поки що тільки вкладаємо». Ефективність роботи визначаємо за кількістю клієнтів.

Обладнання

Оскільки мережа «Кімс» сповідує високі стандарти надання послуг, виробничу техніку закупили німецьку, а хімічні препарати – від провідних європейських виробників. Обладнання готове працювати цілодобово, було б що туди завантажувати, говорить Юлія Червінська.

Специфіка міста Черкаси

Рівень життя і зарплат в Черкасах нижчий, ніж у великих містах, де представлена мережа «Кімс». Тому тут змушені йти на поступки в ціні, хоч а і намагаються притримуватися єдиного прайсу, але конкуренція диктує свої умови.

Маркетинг

Натомість у маленькому місті краще працює перевірене «сарафанне радіо», яке Юлія Червінська вважає найкращою рекламою. Втім, дієвими є знижки та акції – їх теж активно використовують у маркетинговій політиці хімчистки «Кімс», щоб привабити клієнтів.

Матеріал підготовлено порталом "Діловий регіон" в рамках проекту "Практика бізнесу"


директор ПП «Венд»
Олександр Романенко
заступник генерального директора ТОВ АПК «Маїс»
Олександр Самойленко
директор Черкаської спілки продовольчих маркетів
Руслан Петрик
підприємець, ТМ «Сміляночка»
Вадим Слободяник
комерційний директор ТОВ «Красногірський олійний завод»
Олег Завадський