ПОРТАЛ
24 жовтня 2011, 13:41

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

У рейтингу журналу «Фокус» І місце посіла ТМ «Наша Ряба»

У рейтингу журналу «Фокус» І місце посіла ТМ «Наша Ряба»

У щорічному рейтингу журналу «Фокус» - «50 найпопулярніших брендів» торговельна марка «Наша Ряба» вдруге поспіль посіла перше місце.

Цей список – відображення того, які продукти українці найбільше купували в році, що минає. Його фігуранти – найпотужніші гравці на своїх ринках, а загальний порядок учасників – виразна ілюстрація споживацьких настроїв у країні.

ТМ «Наша Ряба» у порівнянні з минулим роком збільшила продажі майже на 1 млрд. грн. – 4,235 млрд. грн. Подією року відзначено випуск продукції в унікальній для України упаковці – герметичній стрейч-плівці (SES упаковка).

На другому і третьому місцях рейтингу – відомі пивні та кондитерські бренди, що цього року помінялися місцями. 2-ге місце посла компанія Roshen, 3-тє - ТМ «Чернігівське».

38 місце посіла у цьому списку продукція ТК «Верес».

Порівняно з минулорічним рейтингом у цьогорічному списку з’явилося 11 нових учасників та збільшилась кількість м’ясних торгових марок.

При дослідженні оцінювались лише бренди, створені українськими компаніями-виробниками, а також торгові марки створені та придбані іноземними компаніями спеціально для України. Як розповідають організатори дослідження, ціна «вхідного квитка» до списку найуспішніших брендів цьогоріч зросла утричі, сягнувши 150 млн. грн.

Докладніше про рейтинг читайте на сайті загальнонаціонального видання «Фокус»

За матеріалами:  www.focus.ua