ПОРТАЛ
9 січня 2017, 11:47

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Двоє черкаських електриків створили успішний бізнес

Черкащанам на власному прикладі доводили, що вести бізнес в Україні нині реально.

Двоє черкаських електриків створили успішний бізнес

Жителі Черкас Андрій Литвин і Дмитро Саін розповіли власну історію шляху до успіху від електриків до успішних підприємців, пише ZMI.ck.ua.

Хлопці познайомилися в технікумі в 2010 році. Після армії працювали на державних підприємствах. Потому вирішили вже самостійно надавати послуги електрика і домашнього майстра.

«Ми роздрукували тисячу візитівок і роздавали їх в центрі міста. За місяць роздали 100 і цього вистачило. Все йшло добре, але в цій сфері не було куди розвиватись далі. Вирішили займатися торгівлею», – згадує Дмитро.

Так, тримаючи у руках болгарку і перфоратор, чоловіки вирішили створити власний бренд одягу. Не знаючи з чого почати, електрики у соцмережах пообіцяли за 90 днів створити бренд.

Хлопці вирішили поставити себе в жорсткі рамки і за цей час створити назву, логотип, сайт і запустити продаж. Спочатку починаючі підприємці вирішили продавати футболки з принтами. Оскільки була зима, то почали з в’язаних шапок.

«Вдень ми ходили по об’єктах. А ввечері та у вільний час працювали над власною справою. Ми знайшли людей, які будуть в'язати, придумали дизайн, виготовили 40 моделей шапок та зробили фотосесію. Були і невдачі, але своєї мети ми досягли», – розповів Дмитро.

Потому черкащани вирішили розширити асортимент. Спонсора шукати не стали, адже вважали, що жодна людина не дасть гроші двом електрикам на власний бренд одягу. Тож чоловіки скористалися краудфандингом.

На спеціалізованих майданчиках вони виставили свій товар – дерев’яні та алюмінієві метелики, а охочі придбати їх, платили кошти за виготовлення.

За місяць Дмитро та Андрій зібрали суму вдвічі більшу, ніж просили.

Вразив чоловіків один клієнт зі столиці, який замовив 5 метеликів. Покупцем виявися директор департаменту політики і комунікацій Міністерства закордонних справ Олексій Макеєв. Так, посадовець тепер їздить за кордон і вирішує питання безвізового режиму з метеликами від черкащан.

Тепер кількість проектів сягає десяти. Серед них і виготовлення дерев’яних, багатошарових 3D картини з картами та прапорами країн, чохли для телефонів з нержавіючої сталі і пофарбованого дерева, м’які іграшки з коміксів.

«Тепер в наступному році плануємо з Черкас запускати 1-2 проекти щомісяця. З часу створення бренду минуло майже 4 роки. В результаті маємо великий асортимент, при тому, що весь час не вистачало ні фінансування, ні знань», – резюмував Дмитро.