Зробити обслуговування містян ще більш зручним планують у Черкаському центрі надання адміністративних послуг. Для цього хочуть запровадити ще й онлайн-обслуговування
Черкащани планують перейняти досвід колег з Івано-Франківська, де частину послуг надають через інтернет, пише
«Нова Доба».
− Адміністратори отримують скановані документи, завірені електронним підписом і мають можливість обробляти їх без присутності відвідувача. Ми плануємо впровадити ці новації і в себе, а для початку – запровадити інтернет-чергу, − розповів керівник Черкаського ЦНАПу Руслан Дмитренко.
Час надання кожної послуги можна прорахувати. Відділ рецепції слідкуватиме за тим, як наповнюється черга, та повідомлятиме людям, на який час їм варто прийти.
– Таким чином очікування в «живій» черзі триватиме не більше 2-3 хвилин, − коментує Руслан Дмитренко.
– Поки що ж, після звернення клієнт отримує опис документів, які надав на розгляд, у якому зазначено прізвище та телефон адміністратора і контрольна дата. Як тільки готові документи з інших відомств потрапляють до нас – клієнт отримує SMS-повідомлення.