Автобус побудований на базі маршрутки «Богдан» А092, яку суттєво «перепрошили».
Головна новація – це, звісно, електродвигун вітчизняного виробництва АІР132М8Х2, що розвиває 120 кВт. Українського походження і електропроводка, а також реле. А щодо акумуляторних батарей, то вони приїхали з Піднебесної.
Зазначається, що запасу ходу цілком вистачить на повний робочий день, адже перші заїзди засвідчили, що електробус проїжджає 100 км і при цьому АКБ розряджається тільки наполовину – витрачається 55 кВт. Отож дві сотні кілометрів – цілком реальна цифра. Батареї можна зарядити до 100% за 8 годин у звичайному режимі і вдвічі швидше – в надшвидкому.
Новий електробус ЗЕТ 8-120 є подальшим розвитком машини, яку презентували ще в 2014 році. Тоді серед розробників фігурувала луцька компанія “Санрайз”. Через півтора року в столицю привезли вдосконалений варіант, на якому покатали журналістів.