На вимогу невідкладно відновити електропостачання будинку ПАТ «Черкасиобленерго» навіть не відповіло. І тільки після адвокатського запиту повідомило, що, на його думку, договір про користування електричною енергією від 2014 р не відповідає вимогам чинного законодавства, пише verhovenstvo.com.
Як таке може бути, якщо договір підписаний споживачкою і начальником відділу по роботі з побутовими споживачами «Черкасиобленерго», підтверджений печаткою для договорів і йому присвоєно відповідний номер, який в платіжних рахунках вказувався як особистий рахунок?
Господиня будинку звернулася до суду.
У «Черкасиобленерго» зауважили, що договір від імені Черкаського міського РЕМ підписаний посадовцем, не наділеним відповідними повноваженнями. Однак доказів того, що зі сторони споживачки були порушення умов договору, енергетики надати не змогли.
Суд зобов'язав ПАТ «Черкасиобленерго» відновити електропостачання будинку за свій рахунок. Монополіст подав апеляційну скаргу, але вона також була відхилена.