Про це пише agroportal.ua.
«З лютого 2019 року в роздрібних мережах можна зустріти Waissburg з новими написами на етикетках: "Світле" тепер стає "Lager", "Біле нефільтроване" — "Blanche", "Міцне" — "Special"», а "Червоний Ель" — "Red Ale". Зміни не позначаться на оформленні етикеток. Уманські пивовари збережуть сучасний, лаконічний і стильний дизайн з великою літерою "W", який вже запам'ятався споживачам і став символом лінійки Waissburg», — йдеться у повідомленні компанії.
Ще одна причина перейменування сортів «Уманьпиво» — поступовий вихід бренду на зарубіжні ринки.
«Наше підприємство працює за європейськими стандартами пивоваріння. Ми постійно модернізуємо і вдосконалюємо свою продукцію. Нашими напоями цікавляться в ряді європейських країн, де ми ще не представлені, також ми плануємо дистрибуцію в Північну Америку. Цілком логічно змінити назви сортів лінійки Waissburg на міжнародні. При цьому зовнішній вигляд і колірне рішення етикеток не змінюється. Всі, хто в Україні звик до свого улюбленого сорту, обов'язково знайдуть його. А новим покупцям, особливо за кордоном, буде простіше орієнтуватися, оскільки міжнародні назви сортів використовуються по всій Європі і в інших пивних країнах світу», — розповідає СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.