Про це повідомляють у компанії «Агролінк».
«Агролінк» — це інструмент для фермера в щоденній роботі, а саме — пошуку товарів і прийнятті розумних бізнес-рішень. При створенні платформи команда поставила перед собою головне завдання — економія часу і коштів у закупівлях», — йдеться в повідомленні.
Економія часу відбувається за рахунок:
зручного і швидкого пошуку за діючою речовиною, за хворобою, шкідником та бур'яном на полі;
високої швидкості сайту навіть при поганому з'єднанні інтернету;
повноти інформації для прийняття самостійних виважених рішень;
збереження інформації та документів у особистому кабінеті та повторних закупівель в один клік.
Фінансова вигода досягається за рахунок:
пошуку серед усіх альтернатив на ринку і вибору оптимального рішення;
купівлі у виробника;
отримання знижок від виробника в залежності від обсягу, дати поставки та умов оплати.
«З виходом нашої платформи відпадає необхідність витрачати багато часу в пошуках необхідного товару. Знаючи проблему, назву продукту або діючу речовину, аграрій може не тільки знайти рішення, включаючи всі альтернативи, пропоновані ринком, а й перевірити наявність товару та здійснити покупку у виробника практично в декілька кліків. Функціонал платформи дозволяє виробникам розмістити свою комерційну політику, таким чином покупець одразу отримує відповідну до його замовлення знижку, не витрачаючи часу на торги», — пояснює логіку роботи програми співзасновник інтернет-платформи «Агролінк» Геннадій Білий.
Ще один засновник інтернет-платформи Георгій Феодоріді зазначає, що ідея створення продукту буквально «лежала на поверхні»: «Ми самі аграрії, керуємо 12 500 га в 3-х регіонах, тож прекрасно розуміємо, як важливо швидко підібрати ефективне рішення (з урахуванням наявності), скільки часу необхідно для цього затратити персоналу, яку кількість дзвінків і переговорів потрібно здійснити. Задача дуже проста — економія часу і ресурсу для обох сторін, прозорість у виборі альтернативи та чесна торгівля», пише agroportal.ua.
У компанії додають, що ключовим завданням на сьогодні є залучення всіх виробників товарів і послуг на платформу. Це, в свою чергу, забезпечить успішний пошук найефективнішого серед усіх можливих на ринку рішення відповідної проблематики.
«Незабаром авторизованим користувачам також будуть доступні інструменти бюджетування, обміну документацією та багато іншого. Система пошукових фільтрів буде постійно деталізуватися і вдосконалюватися. Ми віримо, що наш ресурс стане незамінним помічником аграрія як на етапі планування, так і в щоденній роботі», — говорить один із засновників «Агролінк» Дмитро Зулінський.
На сьогодні на платформі «Агролінк» розмістилися такі компанії: «Адама Україна», «Август-Україна», «Агрохімічні технології» (АХТ), «Родонiт», «Агротека», «Екоплон», «Бiонорма», «Хімагро», ТОВ «УкрПолеХім», «Белор Україна» і ТОВ «Південний Насіннєвий Завод».
Також партнерами є AgriFinance.io, MeteoControl.ai та SmartFarming.