Летовище обслуговує лише нерегулярні внутрішні рейси. Чартерними рейсами прилітали до Черкас з Києва, Дніпра, Запоріжжя, Одеси. Взимку аеропорт не працює взагалі.
Із техніки в аеропорту лишилися три літаки АН-2. Але вони не придатні до польоту і належать різним приватним компаніям. Власники «кукурудзяників» забирати їх не збираються, адже це буде дорожче, ніж вони коштують.
Попри скрутне становище інвестори та авіакомпанії цікавляться аеропортом, інформує "Громадське: Черкаси".
У 2017-ому році інвестор з ОАЕ шукав промислові майданчики в Черкасах, щоб розмістити своє виробництво з паяння плат. Він планував доставляти і забирати продукцію на крилах й самому літати у справах.
У 2018-му летовищем цікавилася компанія, яка хотіла запустити перельоти на вертольотах із Черкас до Одеси, Києва та Львова.
У 2019-му ТОВ "Авіакомпанія СкайАп" захотіла, аби аеропорт "Черкаси" обслуговував їхні літаки та пасажирів. Флот авіакомпанії базується в міжнародному аеропорту "Київ" ім. Сікорського (Жуляни). Літаки авіакомпанії курсують до Близького Сходу, Європи та Північної Африки. Наприкінці 2019 року "СкайАп" планує відправляти свої літаки з Черкас.
ТОВ "Авіакомпанія "Українські крила", яка базує свій флот в аеропорту "Бориспіль", виявила бажання розміщувати та ремонтувати літаки в аеропорту "Черкаси".