Компанія «Байєр» запускає новий інформаційний онлайн-ресурс «Байєр Агромаркетинг», який надасть можливість здійснювати постійний і всебічний аналіз ринкової ситуації, повідомляє agroperspectiva.com
Компанія «Байєр» спільно з партнерами IFC та ІА «АПК Інформ» створили ресурс, що допоможе українським аграріям у сфері ефективного збуту їхньої продукції, зазначають на сайті.
Онлайн-портал «Байєр Агромаркетинг» дає змогу його користувачам продавати зерно з максимальною прибутковістю та забезпечує необхідними для цього інструментами. Онлайн-платформа об’єднує у собі три основні напрями діяльності: вивчення внутрішнього та світового попиту на сільгоспкультури; здійснення моніторингу актуальної цінової інформації на регіональному та глобальному рівнях та безперервний моніторинг і аналіз ринку.
Для презентації нового інформаційного ресурсу підприємство-розробник проводить серію безкоштовних семінарів для керівників і фахівців зі збуту аграрних підприємств. Учасники семінарів розглядатимуть на реальних прикладах недоліки різних стратегій збуту й ознайомляться з досвідом світових трейдерів.
Довідка:
«Байєр» — це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме — охорони здоров’я та сільського господарства. У 2016 фінансовому році Група налічувала близько 115 200 працівників, а обсяг продажів становив 46,8 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2,6 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки — 4,7 мільярда євро.
IFC, член Групи Світового банку, є найбільшим глобальним інститутом розвитку, що зосереджує свою діяльність на приватному секторі ринків, які розвиваються.