За словами заступника міського голови Сергія Бабака, чеська установка використовує в роботі інфра-термо-червоні пальники, які розігрівають асфальт. На дорогу, на якій проводять ямковий ремонт, не потрапляє відкрите полум’я і не пошкоджує дорожнє покриття. За потреби додають свіжого асфальту, і далі все закатує віброкаток. Фактично, одразу через кілька хвилин по цій дорозі може їхати транспорт.
«Основні і важливі характеристики – ця машина може працювати практично цілий рік, при температурі мінус 10 градусів на дворі. Собівартість такої роботи втричі нижча, ніж при тій технології, яку ми застосовуємо зараз», говорить посадовець.
За його словами, 2-4 таких машини дозволили б за 2-3 роки ми провели якісний ямковий ремонт по всьому Львову.
Орієнтовна вартість цієї машини в повному комплекті коштує десь 3,5 млн. грн, інформують у прес-службі міськради Львова.