Понад три з половиною тисячі звернень надійшло до обласного контактного центру

Новини

Черкаський обласний контактний центр приймає звернення громадян. Лише за перші три місяці цього року до ОКЦ надійшло 3640 звернень. Більшість – через урядову «гарячу лінію».

Ukrainian English Russian

Усі вони направлені на розгляд за належністю, каже керівник контактного центру, радниця з питань ВПО в Черкаській області Лариса Ходаковськ

Найбільше громадян турбують питання соціального захисту населення. Звернень такої тематики – переважна більшість. На часі також питання комунального господарства, благоустрою та будівництва, охорони здоров’я, діяльності посадових і службових осіб, аграрної політики і земельних відносин. Найбільш активно звертаються з Черкас, Сміли, Умані, Черкаського, Драбівського, Шполянського, Смілянського, Монастирищенського, Звенигородського, Чигиринського та Чорнобаївського районів. Найменше звернень надійшло з Лисянщини, Канівщини, Катеринопільщини та Христинівщини.

Відзначимо, до контактного центру може зателефонувати кожен та отримати консультацію, необхідну інформацію чи роз’яснення. Фахівці центру, а серед них і юристи, і психологи, щодня надають довідкову інформацію, допомагають і орієнтують у вирішенні тих чи інших проблемних питань.

Довідково:

Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876 та (0472) 33-55-17 − з 9:00 до 18:15.

 

Погода
Погода у Черкасах

вологість:

тиск:

вітер: