– Побутові споживачі зазвичай дуже уважно слідкують за тим, що стосується тарифів та тарифної політики. Тож інформація щодо дії тарифів диференційованих за періодами часу, яка прозвучала на різних інформаційних ресурсах природно, збурила інтерес населення, що й викликало цілу хвилю телефонних дзвінків від жителів Черкас та області, – пояснила ситуацію оператор телекомунікаційних послуг ТОВ «Черкасиенергозбут» Інна Бондаренко.
Кожному громадянину, який телефонує щоб почути відповідь на вказане питання, фахівці Кол-центру не втомлюються роз’яснювати, що для побутових споживачів, тобто для населення, тарифи диференційовані за періодами часу, не скасовані, і, відповідно, продовжують діяти, і цитують текст відповідного повідомлення на сайті НКРЕКП:
«Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, повідомляє, що тарифи на електроенергію для побутових споживачів (населення), диференціюванні за періодами часу, продовжують діяти після 1 липня 2019 року».
Кол-центр ТОВ «Черкасиенргозбут працює задля забезпечення якісного обслуговування споживачів електричної енергії. Фахівці Кол-центру надають консультації з питань: стану розрахунків за спожиту електроенергію виставлення рахунків; заборгованості за спожиту електричну енергію; укладання та розірвання договору на постачання електроенергії; ціни на послугу; зміни постачальника; відключення та підключення електроенергії за заборгованість; пільг і субсидій;. А також приймають інформацію щодо скарг на працівників компанії, зазначають у прес-службі Товариства.
Контактні телефони Кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут»: (0472)- 31-88-13,(0472)-31-88-31, електронна адреса: с[email protected]