Про це розповів Ігор Кисіль, CEO «Уманьпиво».
Також компанія планує активний вихід у HoReCa. Наразі «Уманьпиво» розглядає можливу присутність у 200 закладах цього сегмента Києва, Одеси та інших великих міст України, пише mind.ua.
«Тенденції пивного ринку України, підвищення культури споживання, наближення до європейських стандартів, дають нам перспективу для подальшого розвитку. Ми використовуємо комплексний підхід: модернізація та розширення виробництва, створення нових рецептур, вихід у нові регіони та на зарубіжні ринки. Наша мета на новий пивний сезон – підвищити обсяги виробництва на 15%, розширити асортимент та присутність у великих роздрібних мережах, познайомити зі смаком уманського пива усіх українців та зарубіжних поціновувачів хмільного напою», – ділиться планами на наступний сезон СЕО броварні «Уманьпиво» Ігор Кисіль.