За словами заступниці міського голови Людмили Бордунос, місто активно працює над розробленням Стратегії розвитку міста. Через відсутність достатнього досвіду з цього питання влада активно залучає експертів з питань стратегування.
- Нині нам важливо усвідомити, за яким принципом будувати стратегію. Для цього до Черкас запросили експерта із туризму Ганса-Ульріха Трозіен. Я очікую отримати для себе нові ефективні інструменти розвитку туристичного напряму в місті. Це допоможе членам стратегічного комітету зорієнтуватися та визначитися із напрямками подальшої роботи, - говорить Людмила Бордунос.
Німецький фахівець стверджує, його мета перебування в Україні – допомогти розвинути туристичний кластер.
- Об’єднати різних представників бізнесу для розвитку туризму можуть два чинники – влада та люди, - наголошує експерт.
У Черкасах він уже вдруге, однак кількох годин екскурсій, стверджує, недостатньо, щоб сформувати стратегічне бачення розвитку міста. Однак він зауважує, що місто має неабиякий потенціал. Головні переваги території: річка з набережною, значна кількість зелених зон та індустрія.
- Я усвідомив, що місто має великий потенціал в плані туристичного розвитку. Усі названі сфери для розвитку не є взаємовиключними. Не треба фокусуватися на чомусь одному, треба комбінувати і отримаєте цікавий результат, - наголошує автор концепції Батумі Ганс-Ульріх Трозіен.
Для прикладу наводить містечко, у якому працює завод «Фольксваген», і ніяких цікавих локацій більше. Нині, завдяки розвитку туризму на базі заводу, щороку туди приїжджає 2,2 мільйони людей.
З 2012 року експерт займався розвитком туризму в Батумі. Тоді керівництвом міста було ухвалено правильне рішення: вони попрацювали над вдосконаленням інфраструктури у гірських районах, створили дружелюбну атмосферу для інвестицій (перші роки підприємці мали змогу не платити податки) тощо. І така ситуація була на території усієї Грузії.
За словами німецького експерта, тільки за участі влади можна досягнути успіху. Потрібно формувати туристичні Асоціації та розвивати їх.