Як зазначається, завдяки зміні геометрії велосипедисти пригальмовують біля перехрестя. Також з’являється місце для пішоходів для очікування зеленого сигналу світлофору.
Відзначимо, що на вулиці Франка побудували тільки частину велодоріжки, а ось велосипедне перехрестя зроблене вперше в Києві.
“На першому велосипедному перехресті було вирішено кілька проблем. Найперше було передбачено місце для скупчення пішоходів. Щоб велосипедисти і перехожі не заважали один одному, перетинаючи перехрестя на зелений сигнал світлофора.
Оскільки є певна зміна геометрії велодоріжки, то тут зроблені обмежувачі швидкості. Велосипедисти змушені пригальмовувати перед виїздом на перехрестя Хмельницького і Франка. Зниження швидкості дозволить уникнути травм і зіткнень з автомобілями. Також тут підготовлений перспективний роз’їзд на вулицю Богдана Хмельницького, оскільки на ній теж заплановано побудувати велосипедні доріжки під час капітального ремонту цієї центральної вулиці”, – пояснили в комунальній корпорації “Київавтодор”.
Там зазначають, що перше велосипедне перехрестя було побудоване в липні.
“У перспективі реконструкції вулиці Богдана Хмельницького перехрестя буде вдосконалене і з’єднане з велодоріжкою, яку прокладуть по цій вулиці в бік Оперного театру і ботанічного саду імені Фоміна”, – додають в “Київавтодорі”.
До речі, велосипедисти вже активно користуються незвичайним перехрестям. Деякі зупиняються перед ним і переводять велосипед пішки зеброю, але є й ті, хто пролітає його з вітерцем на великій швидкості.