Як відомо, золотарство завжди було поміж фізикою, лірикою і мистецтвом. Аби стати ювеліром, майстру треба бути художником і скульптором, володіти знаннями одночасно з креслення, фізики і хімії, а ще бути достатньо акуратним та мати естетичний смак.
Ян Грабов свої професійні вміння перейняв від батька. Його трудова діяльність розпочалася відразу після закінчення навчання в школі. Уже через два тижні після останнього дзвоника, чоловік пішов працювати майстром-ювеліром.
Тривалий час він був найманим працівником, займаючись ремеслом, азам якому навчився ще в юному віці.
Оволодівши тонкощами ювелірної справи та маючи за плечима професійний досвід, у 2009 році чоловік вирішив започаткувати власну справу. Свою роботу він починав із виготовлення срібних прикрас, оскільки такий матеріал значно дешевший в закупівлі ніж, наприклад, золото. Найняти працівників на старті розвитку, які б допомагали у бізнесі, змоги не було, тому все робив власноруч.
Ремонтував вироби та виготовляв нові, а у 2016 році разом із дружиною відкрив власну торгівельну точку. Тоді і виникло питання в підборі відповідних працівників.
До Черкаського міського центру зайнятості приватний підприємець звернувся, щоб знайти продавців та ювеліра-модельєра.
Оскільки робота має свої особливості, фахівці служби зайнятості порадили йому взяти людей до себе на стажування. Саме так, безробітний, перебуваючи на обліку, має змогу проявити свої знання і вміння безпосередньо на робочому місці, а роботодавець –придивитися до претендента та прийняти остаточне, виважене рішення щодо працевлаштування стажера.
Сьогодні, разом із Яном працює ще один ювелір та два продавці. Чоловік мріє, щоб його діти продовжили сімейне ремесло, але говорить, що врахування інтересів і побажань дітей щодо професійного майбутнього – перш за все.
«Таке ремесло вимагає терпіння, ґрунтовності, старанності і точності. Тому своїх працівників ми навчаємо в процесі роботи, але головні вимоги – це порядність, ввічливе ставлення та вміння знайти спільну мову з клієнтом», - говорить підприємець.
За словами роботодавця, вести бізнес – справа не з легких. У приватного підприємця майже немає відпустки, вихідних чи елементарно – лікарняних. Однак, разом з дружиною вважають, що їм пощастило надавати послуги саме в тій сфері діяльності, що приносить людям радість і задоволення. Їх клієнти – молоді батьки, що планують хрещення своєї дитини, майбутнє подружжя, яке прагне створити сім’ю, або ж жінка чи чоловік, які радіють придбанню нової прикраси. Бачити щасливі очі клієнтів, то – найвища винагорода.
«Розкіш у кожного своя», - наголошує Ян Грабов. Недарма яскраве гасло його бізнесу: «Робимо розкіш доступною для кожного».
На питання чи планує роботодавець подальшу співпрацю з службою зайнятості, відповідає: «Задоволений якістю і оперативною допомогою у підборі працівників. Не так давно, скориставшись послугою компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування за особу, яка працевлаштована за сприяння служби зайнятості, ще раз переконався в перевагах та ефективності соціальних послуг служби».