Споживач отримує компенсацію за недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених строків надання послуг та виконання робіт, повідомили у ТОВ “Черкасиенергозбут”.
Споживач може отримати компенсацію від оператора системи або постачальника е/е за недотримання строків надання послуг чи робіт щодо:
• видачі технічних умов на приєднання;
• відновлення електропостачання;
• повірки лічильника;
• відповіді на письмові звернення;
• якості електроенергії.
Розміри компенсації:
• 100-200 грн – для побутових споживачів;
• 200-600 грн – для непобутових.
Кошти нараховуються автоматично через зменшення рахунку споживача про оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення цих стандартів.
ЯК ЗАОЩАДИТИ НА КОМУНАЛЦІ 2019 РОКУ
Найчастіше постачальники не дотримуються стандартів, щодо відновлення е/е після перерви понад 24 години. За таких умов про ситуацію необхідно повідомити у кол-центр компанії. Якщо е/е відсутня понад 24 години, споживач має отримати компенсацію в розмірі 200 грн для побутових та 400-600 грн – для непобутових споживачів.