У практику впровадили новий сервіс «електронна черга» для пошукачів роботи. За допомогою нього кожен може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якої філії та центру зайнятості України.
Торік запровадили й новий механізм в обслуговуванні клієнтів, які шукають роботу, а саме: профілювання безробітних на засадах кейс-менеджменту, що передбачає індивідуальний підхід до кожної людини з урахуванням досвіду її роботи, потенціалу, а також рівня мотивації до працевлаштування.
А от для повноцінного досягнення головної мети – якнайшвидшого працевлаштування – із січня 2019 року втілюють новий проект – інститут кар’єрних радників, який створили задля допомоги клієнту впродовж усього процесу пошуку роботи, впровадження в службі зайнятості єдиного куратора для безробітних.
Кар’єрні радники, насамперед, покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта.
Для того, щоб спеціалісти служби, які будуть виконувати функції кар’єрних радників, були висококомпетентними та надавали якісні послуги клієнтам, на Черкащині на базі обласного центру зайнятості проводять тренінги за участі фахівців філій та базових центрів зайнятості області. До проведення тренінгів залучають представників Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості та фахівці обласного центру зайнятості, які пройшли фахове навчання.
Окрім старту інституту кар’єрних радників, Державна служба зайнятості (Центральний апарат) започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби, інформує відділ інформаційної роботи обласного центру зайнятості.