Про це повідомив Голова правління Пенсійного фонду Євгеній Капінус під час прес-конференції для журналістів Київської, Чернігівської, Черкаської областей та міста Києва, пише Економіка сьогодення.
Серед уже впроваджених послуг – безкоштовне СМС-інформування, дистанційне отримання довідок з QR-кодом, отримання інформації про страховий стаж, кабінет страхувальника для роботодавців та багато інших корисних можливостей. Завдяки цим сервісам громадяни можуть швидко і зручно користуватися послугами Фонду.
«Найближчим часом ми зможемо надавати основну частину дистанційних послуг через наші веб-ресурси. Крім того, сьогодні ми працюємо над запровадженням нового сервісу – електронної черги. Кожен користувач веб-порталу незабаром зможе записатись на прийом до будь-якого відділення Фонду онлайн. Це дасть можливість зекономити час нашим клієнтам і уникнути черг при відвідуванні наших установ. Ми сподіваємось, що сервіси, над розробкою яких працює Пенсій фонд, будуть корисними для усіх категорій громадян, – повідомив Євгеній Капінус.
Реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису або за логіном та паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду при пред’явленні паспорту та ідентифікаційного коду.
Також спікери повідомили, що нині пенсіонери можуть замовляти електронні пенсійні посвідчення. Такий документ випускається у вигляді платіжної картки. Втім за бажанням пенсіонер може замовити посвідчення і в паперовій формі. Найперше електронні посвідчення виготовлятимуть для тих пенсіонерів, які отримують пенсію в банку, а не на пошті. На електронне посвідчення надходитиме пенсійна виплата, і нею можна розраховуватися будь-де, пише siogodennya.org.ua.