Наразі впроваджується «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет безробітного», що дозволяє отримувати швидкий доступ до послуг Служби. Так звана «електронна черга» для безробітних – це сервіс, за допомогою якого кожен бажаючий може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якого центру зайнятості України.
Черкаська обласна служба зайнятості бере участь у впровадженні пілотного проекту щодо реорганізації базових центрів зайнятості. Вони будуть приєднані до обласного центру зайнятості, а на їх місці будуть створені відокремлені підрозділи (філії), повідомили порталу «Діловий регіон» у Черкаському ОЦЗ.
Реорганізація передбачає передачу адміністративно-господарських функцій з базового на регіональний рівень, що призведе до збільшення чисельності працівників, які надають послуги за рахунок зменшення адміністративно-господарського персоналу. В новоутворених філіях працівники, які раніше виконували адміністративно-господарські функції, спрямовані на посилення співпраці з клієнтами служби. Функції з питань фінансування, планування видатків з таких центрів зайнятості передаються на регіональний рівень.
Ключовим принципом реорганізації служби є створення соціальної сервісної служби для клієнтів: роботодавцям – це якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників, безробітним та шукачам роботи – сервісна підтримка сприяння їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри.
Сервісний функціонал буде розширено шляхом надання роботодавцям можливості отримання послуги з оформлення дозволу на застосування праці кваліфікованого іноземного фахівця у електронному вигляді, за допомогою засобів Автоматизованої системи обліку дозволів на застосування праці іноземців та осіб без громадянства.
Результатом реорганізації державної служби зайнятості має стати її перетворення у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості.